sobota 11. května 2013

Vítejte na mém blogu!!!

Dlouho jsem přemýšlela, zdali si mám založit blog. Říkala jsem si, že je to nejspíš zbytečné, protože blogů o kosmetice už je přeci tolik! Potom jsem (musím se přiznat) na to nějak pozapomněla... Připomněla mi to až jednou na hodině má profesorka z angličtiny, která řešila, co vlastně znamená slovo blog (je to složené ze slov WEB a LOG).
Tak jsem si řekla, že se do toho pustím... 
Ke kosmetice mě přivedla jednou takhle o prázdninách jedna velice známá italská make-up artist Clio. V Itálii má pořad (na televizní stanici RealTime) nazvaný Clio Make up, kde líčí obyčejné ženy a dělá z nich super kočky :-) No úplně jsem se do tohoto pořadu (a do kosmetiky) zamilovala. Clio je velice šikovná, žije v New Yorku a pracuje pro různé kosmetické domy. 
Především líčí modelky na přehlídky, pracovala pro značky jako Maybelline New York, Pupa (velice známá italská značka),...
Pokud byste si o ní chtěli zjistit něco víc, házím vám tu odkaz:
můžete jí vyhledat i na youtube, pokud umíte italsky, je to lepší :-)


Clio Zammatteo

           

 

Clio a její tvorba










Žádné komentáře:

Okomentovat

Komentář bude viditelný po schválení